KVÄLL

hejhej!
nu sitter jag och kollar på tv. har precis druckit en kop te :D GOTT! idag efter skolan så gick matilda och jag hem till henne och hämtade hennes busskort. sen åkte vi till centrum. jag hade nämligen bestämt mig för att klippa lugg, haha :) så nu har jag lugg. det blev väl ganska bra faktist, men jag tror  att jag ska fixa till den lite, det blev inte riktigt som jag tänkt mig! ssen åkte jag hem och åt för jag skulle till stallet. när jag kom dit så fixade jag och så sen red jag, det gick super! =)
haha idag i skolan fick vi resultaten på spanskaprovet som vi hade för någon vecka sen. kanske inte det bästa jag fick men jag blev iaf gordkänd! sen fick vi reda på resultaten på engelskaprovet ochså, hanske bra tycker jag! fast jag ahde inte bäst :D
hihihihhiii
nu ska jag gå och borsta tänderna :) och sen lägga mig i sängen och gosa lite med min lilla söta kattunge!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0