Television

hejhej! nu sitter jag och kollar på Grey´s Anatomy. Feeeeeeeeeeeett bra! :D hihih
har precis eller för en stund sen färgat håret. inte någon annan färg utan blondare. jag har inte sett hur det blev än för jag sitter med en handduk på huvudet :) ska ta bort den snart.
idaghar jag inte gjort så mycket. eller först var det ju skola "/ sen efter skolan så har jag bara suttit vid datan och kollat på tv. onsdagar är den bästa dagen i skolan för vi börjar 10 över 9 och slutar halv 2, superskönt!
hahahah

imorrn är det ju ridning som gäller efetr skolan.. vi får sen vem jag får för vi ska ju få nya månadshästar.
nu ska jag inte skriva nå mera, oekar inte =)
puss & godnatt alla snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0