Tråkigt

Ditt namn: Johanna Mikaela Lundström
Längd: 164 cm, ungefär!
Spelar du något instrument: Nej
Vem är snyggast: Zac Eftron
Vem vet mest om dig: Absolut mest är nog Matilda eller Jessica
Vad vill du ha just nu: Pojkvän
Vilka sjukdomar har du: Inga alls
Fobier: ormar,spindlar, myror, alla insekter :) 
Känner du en snygg kille: Haha, ja såklart
Har du körkort: Nope
Åsikt om jultomten: I love jultomten
Vill du gifta dig: Ja, självklart! 
Tycker du att du är attraktiv: vet inet riktigt :D
Din hårfärg och frisyr: Blont, ganska kort
Din ögonfärg: Bruna
Väska just nu: Prada. fast inte äkta!
Har du glasögon: Nej
Hur ser din plånbok ut: Vette fan hur jag ska förklara :P
När ska du festa nästa gång: Vet inte
Vad köpte du senast: Hårfärg, fast mamma betalade :)
Hur mycket pengar har du: Typ 700
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej de är johanna, eller hallå
Senast kramat: Felicia
Vem sov du hos senast: matilda
Kall favoritdricka: COLA !
Kroppsform: usch!
Varm favoritdricka: Varm choklad
Alkoholhaltig favoritdricka: haha, det är nog cider då.

Säger ofta: Vet inte pratar bara på :D
!Saknar du någon: jaa!
Du fikade senast: igår typ.
Senast sedda film: vet inet vad den heter..
Hur känner du dig nu: Ganska trött
Kan du laga mat: Inte så mycket
Vad tycker du om fötter: inte fina iallafall!
Är du smart: nej!

haha, jag har ingenting å göra så jag snodde ett sånt här test från nåns blogg :D
nu ska jag nog gå och borsta tänderna och krypa ner i min stora,  varma, mysiga säng! hihihih :)<3
love from J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0