Har inte skrivit på ett tag nu..

hejhej!
nu har jga inte skrivit på några dagar, eftersom jag har vart hos min bästa Jessica i några dagar i Norrtälje. pappa körde oss dit i tisdags kväll, typ 10 på kvällen. så han kom inte hem förens 12 typ, haha stackare :) vi gjorde inte så mycket där borta, vi var i norrtälje och kollade lite i affäreer, köpte en jätte gullig bh ! :) sen har vi typ kollat på film och badat i deras jacuzi ( hur det nu stavas) som dom har ute. JAG ÄLSKAR DEN! haha . det är suuupermysigt att bada i den på kvällen när det är kallt och så sätter man sig i det varma vattnet! :D
igår åkte vi ialafall hem till väsby. vårab resa hem började 10 över 12 och vi kom hem vid fem typ :) Veeeery lång!!
igår som jessi hos mig, men nu harf hon åkt hem. hon gjorde det vid typ 11 för då kom thomas och hämtade henne.
nu ska jag börja gå ner till matilda :) <3 vi ska göra våran BAJSFITTLÄXA som va har över lovet. hatar den. det är skitsvårt!
aja, puss & hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0