Jiipiii

hejhej!
Nu har en tjej som heter Chris gjort en ny design till mig! Tack så mycket tjejen ;) Eftersom min dator är helt cpstörd så kan jag inte fixa, "/
Jag har inte skrivit på några dagar för jag har inte orkat, och jag har inte hatf tid ibland. men nu ska jag börja skriva igen som vanligt..   ska berätta lite vad som har hänt under helgen:

Fredag: Skola "/ efter skolan åkte jag, mamma, matilda och anna in til stan. vi skulle till någon speciell skoaffär. köpte iallafall ett par skor där. det blev ett par varma och gosiga Uggs ! superavrma :) hah. sen  åkte vi tillbaka till väsby och åt på den där kinaresturangen vid stationen. då kom också pappa, lillebror och amtildas pappa.  sen åkte jag hem till jessica, skulle sova där! vi var ute lite och gick och pratade och så. sen när vi kom in så åt vi chips och ditt ocg kollade på sex and the city. supermysigt. fast jessica somnade typ på direkten, haha söt! :)

Lördag: Gick upp vid typ hakv nio för jag skulle till stallet och rida. mamma kom och hämtade mig vid kvart över 9. red vid 10. allt gick jättebra! sen åkte jag hem och duchade och fixade mig för vi skulle åka till Junibacken med Andreas, min kusin :) haha. vi hämtade Jessica på vägen. när vi kom fram så gick vi in till junibacken! :) hiiihii, det var jättelänge sen jag ar där! men det var ju för andreas skull vi var där! :) han är bara 3 år så det är ju kul för han. hah. vi åkte något slags vagn som åkte runt och berättade emn massa sagor. och vi kollade på en pippiteater ocg fikade. det var ganska kul faktist! :) hahahahahahahahaha!  sen åkte jag till kista. skulle kolla på high school musical :) det var faktist väldigt bra. sen åkte jag hem till mig och bara tog det lugnt.

Söndag: Vaknade ganska tidigt av andreas, mmmmh inte kul! "/  gick upp och åt frukost med hela familjen, det har ja inte gjort på länge kan jag ju säga! :) hah
sen blev jag så sugen på att rida, så vi frågade karin om det var okej att jag red då. det var det. så vi åkte upp till stallet. fixade och så innan jag red. sen när jag red så gick det superduper bra!! :) sen åkte vi hem, duchade och så sen skulle vi till morfar och fika. jag åt kakor och bullar och massa skit  så jag nästan spydde, hahahahah! :) 

Måndag: Idag har jag också ridit. allt gick bra.sen har jag inte gjort så mycket mer, kollat på tv, suttit vid datan. aa inte så mycket som ni märker :)

nu ska jag kolla på tv, skriver nog mera senare ikväll! 
puss 

Kommentarer
Postat av: Jessicahoolmberg

hihi, vadå jag somnade `? jag somnar aldrig :) ljug



<3, inte utan dig f <3

2008-10-29 @ 18:05:08
URL: http://jessicahoolmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0