TOOOOODAY

HEJHEJ !
idag har det ju varit dressyrtävling i stallet. gick upp halv 7 på morgonen och klädde på mig och så. sen åkte vi till stallet. jag borstade och fixade lite innan. först skkulle Emilia rida sen jag.
det gck faktist ganske bra för mig, kom 2:a :) det är väl ganske bra, eller vad tycker ni? hah
sen när jag kom hem så duchade jag och sen kollade jag på en film.. var jättetrött efter tävlingen!
för en stund sen var jag och mamma i centrum. jag köpte lite grejor:
        

1: Tröja från Gina
2: Leggings från Gina
3: Tjocktröja från Vero Moda
4: Klänning från Vero Moda
5: Diadem från Vero Moda


 Här är mina fina ljus som jag har fixat ! :)

 Och här är priserna jag fick idag !

Puss ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0