TORSDAG- RIDNING

Heeeeeeeeej !
idag har jg varit i skolan.. piss!
som vanligt typ, eller vi fick se en film på morgonen så va hade ingen svenska, nicebajs ju :) sen hade vi spanskaprov, gick INTE bra!!! det sööööög "/ kunde typ ingenting.. eller jo, lite!
hatar torsdagar i skolan, det är värkligen den värsta dagen i veckan.
har inte gjort så mycke efter skolan, har typ bata suttit vid datan..
jag ska rida lite senare ikväll. det ska bli skojs ! (:  ja, jag vet. jag skriver ganske mycket om ridning & hästar, låter väl som värsta hästnörden! men det är jag inte :) men det är  klart jag tycker det är kul med hästar!  självfallet!!

hhaha, idga var det lite roligt i skolan. alexandra och matilda sjulle gå och fråga en kille om hans msn till mig. men dom hitta han inte. spårlöst försvunnen! haha ellerhur:) 
gud va teg jag är, jag vågar inte äns gå fram occh fråga om hans numer, msn, pa... eller nåttttttttt!!! :) haha.
imorgon smäller det! :) då ska jag fråga. eller matilda, kanske! :) hiihiiih
aja, nu ska jag göra något anat tror jag.
snälla, kan någon fixa min bloggdesign? :) haha, ja har försökt men min data ä helt cpstörd, så det går inte!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0